טיפולי אנטי אייג'ינג להצערת העור

טיפולי הצערת העור – טיפולי אנטי אייג'ינג

טיפולי אנטי אייג'ינג , הצערת העור הוא תהליך אשר מורגש ומושפע בעיקר על ידי שגרת היום יום בו אנו חיים לדוגמה התזונה אותה אנו אוכלים, הדרך בה אנו שומרים על הכושר הגופני ועוד.

אנטי אייג'ינג הוא מושג נפוץ ומוכר לכולם כיום וזה בעקבות התפתחות התחום ברפואה האסתטית והקוסמטית.

בעזרת טיפולי אנטי אייג'ינג ניתן למנוע הזדקנות לא רצויה של העור או ניתן להפחית נזקים שכבר קיימים.

נתון זה בעצם הופך את התחום של אנטי אייג'ינג לרחב יותר ומכיל בתוכו עוד תתי קטגוריות.

רוב הנזקים הנגרמים לעור האדם נגרמים עקב גורמים חיצוניים אשר ניתן לשלוט בהם לדוגמה: חשיפה מוגזמת לקרני השמש, חשיפה לחומרים מסוכנים , לחצים נפשיים, תזונה לקויה, חוסר במינרלים ועוד.

העור שלנו בנוי משלוש שכבות:

שכבה עליונה הנקראת "אפידרמיס" זוהי שכבת העור אותה אנו רואים. תחתיה נמצאת השכבה האמצעים שנקראת "דרמיס" ואז מגיעה השכבה התחתונה הנקראת "היפודרמיס". בראשית דרכנו שכבת העור הראשונה הינה דקה ותחתיה נמצאת שכבה עתירת שומן ומים החיוניים לעור ומקנים לו מראה חלק בריא ומתוח. עם השנים מתעבה לה השכבה הראשונה של העור והשכבה האמצעית מאבדת מן השומן החיוני והולכת ומידקקת, דבר הגורם לשכבת העור העליונה להיראות יבשה, מקומטת וחסרת חיים.

טיפולי האנטי אייג'ינג למעשה מנסים להביא את העור למצב הראשוני שלו ולהחזיר לו חיות, ע"י עיבוי הדרמיס – השכבה האמצעית של העור ודיקוק  השכבה העליונה – האפידרמיס, כדי להקנות לעור מראה רענן, בריא וצעיר יותר.

טיפולי האנטי אייג'ינג נעשים באמצעות מכשירים חדשניים ומהפכנים, החודרים את העור בעדינות ובאמצעות תכשירים מתאימים, מעוררים ומחדשים תאים בעור וגורמים למיצוקו, דבר הבא לידי ביטוי בעור צעיר ומלא ברק עם רעננות ממושכת.

למי מתאים הטיפול?

גוף האדם כל הזמן עובר שינויים בשלבים מסוימים בחיי האדם בגיל המעבר וכשמגיעים לשלב ההזדקנות, חלים שינויים משמעותיים יותר. אם נסביר תהליך זה מבחינה ביולוגית, המסקנה תהיה שתאי האדם מזדקנים מהר ואין תהליך של יצירת תאים חדשים, נכון יהיה לומר אנטי אייג'ינג הוא טיפול שיכול לעזור במצב כזה.

תהליך ההזדקנות הוא תהליך טבעי שכל אדם ואדם עובר או יעבור בשלב מסוים, בימינו ניתן לעבור את גיל המעבר ואת התהליך ההזדקנות, תוך כדי שילוב של טיפולי אנטי אייג'ינג, יתרון ברור מהווה כיום אין ספור אנשים שבחרו לחיות נכון ולהיעזר בטיפול חדשני זה. 

אנטי אייג'ינג הינו מושג שחדר לתודעתנו בשנים האחרונות, ביחד עם המודעות ההולכת וגוברת לגופנו, לעור הפנים שלנו, לתזונה שלנו ולסביבה בה אנו חיים

אנטי אייג'ינג משמעו עיכוב תהליכי ההזדקנות הטבעיים של העור ומניעת בלאי במערכות החיים בגופנו.  בלאי זה משפיע ישירות על תוחלת החיים ועל התפקוד השוטף של גופנו וזה יכול לבוא לידי ביטוי בהזדקנות מואצת של העור ושל איברים אחרים בגוף, התקמטות מואצת של העור, פיגמנטים וכתמים המופיעים בעור, ירידה בכושר הגופני ובתפקוד הכללי של הגוף.

כיום ישנן דרכים רבות ומגוון טיפולים יעילים, העוזרים להאט את תהליך ההזדקנות הטבעי של העור. להלן חלק קטן מהן:

תזונה נכונה משפיעה מאוד על תוחלת חיינו ואיכותם, שמירה על רמת כושר גופני מסוימת, התרחקות מעישון וסביבה מעשנת, התגוננות מפני פגיעות קרינת השמש, הקפדה על טיפולים רפואיים ועוד מיני דרכים רבות לשמירה ולהפחתת נזקי ההזדקנות בגופנו.

יחד עם זאת ובאופן טבעי נזקי תהליך ההזדקנות קורים וימשיכו לקרות, ניתן כמובן למזער את התופעות ע"י ניהול אורח חיים בריא ומוקפד וגם ניתן לטפל בנזקים שכבר נגרמו ולצמצם אותם ע"י טיפולי אנטי אייג'ינג הקיימים ומתחדשים כל הזמן.

במהלך חיינו אנו נחשפים לגורמים רבים המשפיעים באופן ישיר על הזדקנות העור ואף מאיצים אותה, ישנן מספר תופעות החלות בגופנו שהן תוצאה ברורה של החשיפה לאותם גורמים מזיקים הנמצאים בסביבתו הטבעית של כל אדם, לדוגמא:

פיגמנטציה בעור  – איבוד הגוון בעור ו/או הופעת כתמים הם תוצאה של חשיפה לשמש, התאים האחראים על הפיגמנט בעור נשחקים והעור אשר אינו יכול להילחם בנזקי השמש, אינו מתחדש ואינו משתקם מעצמו.

ייצור טבעי של שומן בבלוטות השומן בעורנו נשחק ומופחת במשך כל החיים ולכן ישנה תחושת יובש ההולכת וגדלה עם הזמן בעור.

התאים האחראים על האלסטיות והחוזק של העור מאבדים אט אט את יכולת התפקוד שלהם וזה בא לידי ביטוי בנפילת העור והידלדלותו. שכבת השומן בעור הנקראת "דרמיס" מידלדלת עם השנים ויחד איתה מוצקות  העור וחינניותו.

הפעילות התקינה של האיברים בגוף משפיעה אף היא על היכולת לחדש את התאים ועל היכולת לתקן את הנזקים שנגרמו ובכך גם מואץ תהליך הזדקנות העור ונותן אותותיו במהרה. אם כן כיצד ניתן למזער ולתקן את הנזקים שנגרמו?

הנכם מוזמנים לפגישת ייעוץ לא מחייבת, בה נאמוד את נזקי העור, נתאים טיפול יעיל שימזער את הנזקים ובכך נאט את תהליך ההזדקנות של העור