מתיחת פנים בחוטים נספגים

אחד הטיפולים הוותיקים ברפואה הכירורגית הפלסטית הוא ניתוח מתיחת הפנים, בניתוח קלאסי למתיחת פנים מסירים חלקי עור עודפים ובכך משיגים מראה יותר מתוח לעור הפנים. אבל, ניתוח מתיחת פנים הוא פעולה כירורגית לא טריוויאלית, זמן ההחלמה ממנו ארוך יחסית וכמו בכל הליך כירורגי קיים סיכוי שהניתוח יסתבך, לכן הרבה מאוד נשים לא סבורות כי ראוי להסתכן בשל סיבה אסתטית. בנוסף, מדובר בהליך יקר מאוד ויש אלטרנטיבות כלכליות .

קיימות בשוק מספר אלטרנטיבות להליך הכירורגי, הוותיקה שבהן זו שיטת מתיחת הפנים בעזרת חוטי אפטוס. חוטי אפטוס / APTOS הם חוטים דקיקים מחומר מיוחד שבהמשך ייספג בעור ולא יותיר עקבות. את החוטים מחדירים באמצעות מחט מיוחדת לשכבה הפנימית של העור, מותחים ומקבעים. ההליך מתבצע בהרדמה מקומית ונמשך כמה דקות בהתאם לכמות החוטים שנקבעו למתווה הטיפול. שיטת הטיפול עם אפטוס נחשבת לפולשנית ולכן היא מתאימה יותר לנשים מבוגרות שלהן צניחה קריטית של נפח הפנים .

פיסול הפנים עם מזו-חוטים אסופיל  מהווה תחליף מעולה למתיחת פנים עם חוטים ארוכים מסולסלים וכו'. מיד בהמשך תוכלו לקרוא כיצד מבצעים מתיחת פנים עם חוטים (הזרקת מזו חוטים או שימוש בחוטים שעשויים מפולידיאוקסנון), למי זה מתאים, באיזה אזורים מזריקים ו/או משתמשים בחוטים ועוד.

החל מהיום עוברים מתיחת פנים עם חוטים לפיסול הפנים רק במרפאת "GYA AESTHETIC", ונהנים מכל היתרונות. הזרקת מזו חוטים בטוחה עם שימוש בחוטים מאושרים על ידי משרד הבריאות ועל ידי רופאים מובילים עם ידע וניסיון רב.

הזרקת חוטים לפיסול הפנים – מתיחת פנים עם חוטים – ASUFIL

הליך טיפול הרמת פנים עם חוטים

הליך הרמת פנים עם חוטים נועד על מנת לעכב את הזדקנות העור. בתחילת ההליך מסמנים את האזור הרצוי ולאחר מכן מחדירים את החוט מתחת לעור בדרמיס ליצירת מבנה תומך ברקמות הרכות של הפנים. בשלב הבא מבצעים מתיחה של החוט. באמצעות החדרת החוטים לפנים ומעבר לאפקט המתיחה שנוצר כתוצאה ממתיחת החוט, עצם הפציעה המבוקרת בעור כתוצאה מהחדרת החוט מעודדים היווצרות של חומצה היאלורונית טבעית, קולגן ואלסטין. התוצאות לרוב מיידיות כאשר בתום תקופה של 7 חודשים, החוטים נמסים והרקמות מתחדשות.

משך הטיפול – כשעה

כמה טיפולים ? – לרוב מפגש בודד וחזרה לביקורת לאחר שבועיים עד שלושה

כאבים- הטיפול מתבצע תחת הרדמה במשחת אלחוש , רמת כאב סביר 

תוצאות- בין 8 חודשים לשנתיים

שאלות ותשובות נפוצות אודות מתיחת פנים עם חוטים

טיפול מתיחת פנים באמצעות חוטים נספגים מתאים לאלו שמעוניינים ליצור מראה רענן וצעיר, להרים ולמתוח את העור שצנח עם השנים .
הטיפול נחשב למאוד מתקדם בתחום הרפואה האסתטית וניתן להשיג תוצאות ברמה המתקרבת לניתוחי מתיחת פנים .
הטיפול מתאים לנשים וגברים החל מגלאי ה 30  

מזו חוטים אלו חוטים העשויים מחומר הנקרא פולידיאקסון. החוטים הללו די נפוצים בניתוחים. מדובר בחומר סטרילי, בטוח, שאינו גורם לאלרגיה או זיהום. החוט נספג ונעלם מהגוף ללא שום סיבוך.

התוצאה לאחר מתיחת פנים בחוטים נמסים או חוטי מזו נשמרת בדרך כלל לתקופה של 10 – 8 חודשים לאחריה החוט נספג באופן מלא. ישנים אזורים שהתוצאות אף מחזיקות שנה עד שנתיים. רצוי לחזור על הטיפול כדי לשמור על ההרמה.

מתיחת פנים בחוטים נספגים מאושרת על ידי משרד הבריאות הישראלי ובלא פחות מ- 90 מדינות ברחבי העולם ולכן אין כל מניעה חוקית לעבור את ההליך.
הרופא המבצע נדרש לעבור הכשרה בטיפולים המוצעים ולקבל ביטוח אחריות מקצועית

הסיכונים במתיחת פנים בחוטים מעטים. עלולים להופיע שטפי דם קלים שיחלפו תוך פרק זמן קצר. זיהומים כתוצאה מהחדרת החוטים (סיכוי נדיר מאוד) שלעיתים יצריך ניקוז. זיהום כאמור הוא סיבוך נדיר אשר עלול גם לגרום להופעת צלקות ברקמות העור.

במזו חוטים ניתן לטפל באזור הלחיים (לצורך הדגשת עצמות לחיים), באיזור הצוואר והפנים (לצורך מתיחת צוואר נפול), באזור הגבות (הרמת גבות בחוטים), באזור קו הלסת לטיפול בקמטי עישון מעל השפה העליונה וגם להרמת האף.