imageהסרת שיער בשיטת  IPL

מהי טכנולוגית IPL להסרת שיער ?

אנו שמחים להציג בפנייך את הטכנולוגיה המתקדמת לטיפולי אסתטיקה, המבוססת על קרני אור ומכונה IPL, או בשמה המלא – Intense Pulsed Light.

 

בGYA AESTHETIC   אנו עושים שימוש ב- IPL בשורה ארוכה של טיפולים, השימוש ב- IPL משפר את מרקם העור, מסייע בטיפול באקנה, עוזר למיצוק העור בכך שהוא מגרה את פעילות הקולגן ומהווה חלק מן הטיפול בפיגמנטציה. כמו כן, באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת אנו מציעים טיפול הסרת שיער IPL, הסרת שיער בקרן אור.

הטיפול מתאים לנשים וגברים בכל קשת הגילאים, כל אחת ואחד על פי צרכיהם האישיים ולאחר פגישת אבחון והתאמה מדויקת של סוג הטיפול, משך הטיפול ומספר הטיפולים הנדרש:

הטכנולוגיה מאפשרת טיפול יעיל  באקנה, בעיה האופיינית לגילאים אלו (ולעיתים נמשכת מאוחר יותר) ומלווה באי-נעימות.

הטכנולוגיה מאפשרת לטפל בפיגמנטציה, כתמים הנראים על עור הפנים.

 

לאילו טיפולים מתאימה טכנולוגיית IPL?

 

כיצד פועלת טכנולוגיית IPL קרן אור ?

הטיפול נעשה באמצעות שימוש בקרני אור בעלות ספקטרום רחב. בעת השימוש במכשור, אנרגיית האור הופכת לאנרגיית חום. תאי העור מתחממים עד לנקודה שבה מופעלים בהם תהליכים ביוכימיים המחדשים את העור.

 

טכנולוגיית IPL להסרת שיער באזור הפנים

תהליך טיפול הסרת שיער באמצעות IPL,מתבצע כאשר קרן האור נבלעת בצבע השיער ומתרחשת הולכה שלה פנימה עד לזקיק השערה . פעולה זו גורמת להיפרדות השערה מהשורש, שנצרב, ובשל פעולה זו, נפסקת ההזנה לשורש השערה. שיטת הסרת שיער ב IPL מתאימה לנשים בכל הגילאים אשר סובלות משיעור בפנים מכל סיבה שהיא – גיל, מצב הורמונאלי ועוד. להוציא מקרים של מצבים בריאותיים חריגים .

יתרונותיהם של טיפולי הסרת שיער בשיטת IPL

הטכנולוגיה נותנת מענה למגוון רחב של בעיות עור.

כל סוגי הטיפולים בטכנולוגיה זו הם קצרים ומהירים!

הטיפול אינו כואב ואינו מסב ללקוחות אי-נעימות – דבר שחשוב לנו מאוד ואנו שמות עליו דגש.

לאחר הטיפול אין צורך בתקופת מנוחה או התאוששות, וניתן לתפקד כרגיל – לעבוד, ללמוד, לבלות, ליהנות והכי חשוב – לחייך.

הטיפולים ניתנים להתאמה אישית עבור כל לקוחה ולקוח, רצונם וצרכיהם.

מגוון הטיפולים האסתטיים אשר אנו מציעים בקליניקה, מבוססים על חומרים איכותיים בעלי אישורי משרד הבריאות וה FDA האמריקאי, הטכנולוגיות המתקדמות והחדשניות ביותר בתחום הרפואה האסתטית.

צוות רפואי מקצועי ועתיר ניסיון, יוכל לתת לכם את כל הפתרונות שאתם צריכים, במקום אחד. גם טיפולי הסרת השיער IPL המבוססים על טכנולוגיית קרן אור מבוצעים על ידי מטפלות מוסמכות, מקצועיות ומיומנות, שעברו הכשרה ממושכת וצברו שעות התלמדות וניסיון רב.

אנחנו מזמינים אתכן ליצור עמנו קשר ואנו נשמח להעניק לכם מידע נוסף אודות הסרת שיער בשיטת IPL, להשיב על שאלותיכם ולתאם מפגש אבחון, על מנת להעניק לכם את הטיפול המקצועי  ביותר ויניב את התוצאה הטובה ביותר.