מילוי שקעים מתחת לעיניים

הסיבות העיקריות להיווצרות שקעים מתחת לעיניים (עיגולים שחורים)….

שקעים מתחת לעיניים הנה תופעה נפוצה מאוד בשנים האחרונות ואנו נתקלים בה המון, התופעה פוגעת בעיקר בחברה צעירים אשר מבצעים פעילות פיזית אינטנסיבית ברמה יומית ואינם שומרים על תזונה נאותה.

ציבור נוסף אשר סובל מהבעיה אלו האנשים אשר נולדו עם שקעים מתחת לעיניים בהתחלה השקעים אינם בולטים במיוחד אך עם השנים הבעיה מחמירה העור מזדקן וסובל מנפילה של שרירים,רקמות ומעור רפוי.

שקעים מתחת לעיניים לא היו מעולם תופעה חיובית, וזאת משום שהם יכולים להביע מראה עייף, מראה לא חיוני, מראה עצוב, מבגר ויכולים אפילו לגרום לאיבוד הרעננות והזוהר של הפנים כולן. אף אחד לא היה רוצה להשרות מראה כזה, באם מדובר על אדם שסימני הגיל מתחילים להראות בו את אותותיהם, ובוודאי באם מדובר על אדם צעיר, שמראה כזה יכול לשוות לו מראה מבוגר הרבה יותר ודהוי.

למה נוצרים שקעים?

הסיבות העיקריות להיווצרות שקעים מתחת לעיניים (עיגולים שחורים) הן:

א. זרימת דם נמוכה בסביבת העיניים.

ב. תזונה לא נאותה וחוסר ויטמינים,חסך בשעות שינה ומנוחה והיווצרות עייפות אשר משפיעה על הגוף.

ג. תפקוד לקוי של הכליות.

ד. פיגמנטציה (חשיפה מרובה לשמש).

ה.איבוד קולגן ואלסטין ברקמה שתחת העין.

ו. גנטיקה בעייתית.

תהליך הטיפול :

לאחר פגישת הייעוץ עם הרופאה  ובחירת חומר המילוי, מבוצע אלחוש מקומי (הרדמה מקומית)  לאחריו מוזרק חומר המילוי. הטיפול אורך מספר דקות, אין צורך בחדר ניתוח וניתן לבצעו בכל מרפאה אשר הוסמכה לבצע את הטיפול כאשר מיד בסיום הטיפול, ניתן לחזור לשגרת החיים.

אזור ההזרקה יהיה נפוח במעט, שטפי דם ואדמומיות עלולים להופיע אולם הם ייעלמו מספר שעות עד ימים בודדים לאחר מילוי עיניים שקועות.