מילוי ועיצוב שפתיים

עיצוב שפתיים

הן מחייכות, צוחקות, עצובות או מנשקות ונמצאות במוקד תשומת הלב. שפתיים חושניות מקבלות ביטוי ותמיד נמצאות בתנועה. ביכולתן של שפתיים מושלמות לשפר את מראך ולהעניק לך ביטחון עצמי גבוה. 

למי מתאים הטיפול

עיצוב שפתיים  או כפי שנקרא בשפה העממית מילוי שפתיים מתאים לכל מי שרוצה שפתיים גדולות, בשרניות, שפתיים עבות, שפתיים סקסיות, עיצוב שפתיים, שפתיים יפות.

עיצוב שפתיים פופולארי בעיקר בקרב בנות צעירות שאוהבות למשוך תשומת לב מהסביבה. לנשים מתבגרות קיימות סיבות נוספות לעבור מילוי שפתיים כגון: נסיגת חניכיים, ירידה בריכוז ואיכות קולגן בעור הפנים, הופעת קמטים או קמטוטים סביב הפה. סיבות נוספות למילוי שפתיים: צלקות, נפילת שפתיים או חוסר התאמה שנגרם בין השפתיים למבנה הפנים, שינויי גיל באזור הפה אשר גורמות להתכווצות שפתיים וכתוצאה מכך השפתיים נעשות דקות ומקומטות. 

 

תהליך הטיפול

הזרקת חומר מילוי באמצעות מחט דקה או מיקרו קנולה, לשפתיים במספר אזורים בשפתיים.

בשלב הבא מתבצע עיסויי כדי שהחומר המוזרק לשפתיים יתאזן בצורה אחידה ובסיום התהליך נקבל עיצוב שפתיים מושלמות.

ניתן לבצע מילוי שפתיים ע"י הרדמה מקומית או ע"י משחה מאלחשת.

משך זמן טיפול עיצוב שפתיים כולל זמן הרדמה והליך הזרקת חומרי המילוי , בדרך כלל עד 45 דקות, ההתאוששות מטיפול זה קלה וכבר באותו יום תחזרו לשגרת חיים רגילה, את תוצאות טיפול הגדלת שפתיים תראו כבר לאחר מספר ימים.

הסיכונים הכרוכים :

עיצוב שפתיים הינו טיפול פשוט וללא סיכונים רבים אך, עלולות להתפתח תופעות לוואי שלרוב הן נדירות ועוברות במהירות יחסית, כגון: נפיחות הנובעת מטראומה של המחט העוברת בטווח של כמה שעות עד ימים. וכן, עקב מבנה ייעודי של רקמת השפה לא תמיד מתפזר חומר המילוי בשפתיים בצורה רצויה, נוצרות בליטות קטנות המופיעות במקום ההזרקה. 

בכדי להימנע מבעיות מסוג זה כדאי לבצע מילוי שפתיים על-ידי רופאים עם ניסיון וחומרי מילוי איכותיים בעלי תו תקן ואישורי משרד הבריאות

עיצוב שפתיים לפני אחרי

הקודם
הבא