טיפול בשקעים וכהויות מתחת לעיניים

 מי לא מכיר/ה את השקעים מתחת לעיניים? השנים לא מפספסות אף אחד, אזור בולט אצל כולם הוא העיניים שלנו שלא מצליחות לחמוק מתהליך ההזדקנות האיטי של הגוף. כיום לשמחתנו יש שיטות נהדרות להתמודדות עם תהליך הזדקנות העור, וההתמודדות עם כהויות או שקעים בולטים תחת העיניים.

יש כאלו שאומרים שבמבט אחד ניתן לראות את קשיי היום, וכשאנחנו רואים שקעים מתחת לעיניים זה משדר לנו עייפות ומראה מעט חולה. כמובן שהסיבות לכך הן רבות:  ישנם סיבות רפואיות, וישנם סיבות גנטיות. שקעים מתחת לעיניים בפגם מולד או בגלל עייפות שמצטברת. ככל שאנחנו מזדקנים השקעים נהיים יותר עמוקים, העור הופך להיות פחות גמיש ואלסטי, ומופיעות לנו גם שקיות בעפעפיים התחתונות.

זו תחושה לא נעימה להסתובב עם עיניים שקועות, עיגולים שחורים מסביב לעיניים, או שקיות מתחת לעיניים. מראה הפנים נראה עייף ואפילו חולני בצורה מסוימת. הבעיה הזאת מתרחשת כחלק מתהליך ההזדקנות של הפנים וניתנת לטיפול באמצעות חומצה היאלורונית או חומר מילוי טבעי אשר נספג בצורה מקסימלית באזור רגיש זה . ע״י הזרקה של  חומר המילוי לשקעים באמצעות מחט דקיקה או מיקרו קנולה .

חומר המילוי הנו בסמיכות נמוכה ומייצר מראה טבעי ורענן לאזור העיניים ולפנים בכלל, לאחר הטיפול תוכלי להראות במיטבך תוך מספר שעות בודדות ללא תופעות לוואי משמעותיות וסיבוכים עליהם תוכלו לקרוא בהמשך.

זה די מיותר לציין שאזור העיניים הוא אחד האזורים הרגישים ביותר בפנים. כשעייפים, חולים או מתבגרים , את הכל ניתן לראות דרך אזור העיניים. את סימני הגיל לא ניתן להסתיר , מופיעים שקעים מתחת לעיניים, תופעה המכונה עיניים שקועות, בתחילה בזוויות העיניים ולאחר מכן במסגרת העין, על קווי המתאר.

תהליך הטיפול בעיניים שקועות מתבצע באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית או באמצעות חומר מילוי טבעי שנספג מעולה באזור זה. הטיפול מאפשר לנו לשפר את מראה העיניים השקועות בצורה משמעותית תוך כדי חזרה מהירה לשגרה. מראה הפנים מקבל רעננות ויופי, ובמקביל העיגולים השחורים מתחת ומסביב לעיניים נעלמים.

למי מתאים הטיפול הטיפול בשקעי עיניים הוא טיפול שמתאים לכל מי שרוצה לשפר את המראה שלה, ולהגיע לפנים רעננות וזוהרות. הליך הטיפול יכול להתאים לאנשים שסובלים מעיגולים שחורים מסביב לעיניים או עיניים שקועות. ב"GYA AESTHETIC" נעניק לעיניים שלכם את הטיפול הטוב ביותר.

חומרי מילוי לשקעי עיניים וטכניקת ההזרקה

טיפול בכהויות או שקעים תחת העיניים מתבצע באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית המתאימה לכך. העיניים הן האיזור הכי רגיש בפנים ולכן בחירת חומר המילוי וכמובן הצוות הרפואי שיבצע את ההליך חשובים מאוד בכדי שהטיפול יסתיים בהצלחה. בכל סדרת חומרים מוכרת יש חומר אחד ייעודי בסמיכות נמוכה ויכולת ספיחה גבוהה . תפקידה של החומצה ההיאלורונית הוא להעניק לחות, אלסטיות וגמישות לעור. 

 מילוי שקעים מתחת לעיניים – סיכונים וסיבוכים

הטיפול אינו טיפול מסובך ואינם צריכים להתקיים סיבוכים משמעותיים וסיכונים בהליך שכזה. חשוב כמובן לשים לב שמילוי עיניים שקועות מתבצע על ידי רופא מקצועי שעושה שימוש בחומרי מילוי איכותיים ובטוחים לאיזור הרגיש של העיניים.

ההזרקה חייבת להיות מדויקת ובכמויות מדויקות , החדרת חומר בכמות גדולה מדי עלולה לגרום להופעת בצקת. במידה והדבר מתרחש אתם מחויבים לפנות לקבל טיפול רפואי בהקדם, במידה ונוצרות בצקות ניתן להשתמש בחומרים מפרקים כמו היאלרונידאז שמפרק את החומצה ההיאלורונית לחלוטין ומעלים את הנפיחות והבצקת שנוצרה.

מזמינים אתכם לייעוץ מקצועי בנושא כהויות תחת העיניים או שקעים תחת העיניים אצלנו ב"GYA AESTHETIC" ותוכלו להנות מכל היתרונות. הזרקת חומרי המילוי האיכותיים והבטוחים בעולם ע״י רופאים מובילים בעלי ידע וניסיון רב.