פיסול אף ללא ניתוח

פיסול אף

ניתוחי אף נפוצים ומבוקשים מאוד בכל גיל, בשל מיקומו המרכזי של האף למרות שניתוח אף ניתן לבצע החל מגיל 16 לערך (רק מעל לגיל 16 עצמות האף מפסיקות להתפתח) . את האף קשה מאוד “להסתיר” או “לטשטש” ולכן הוא מהווה נקודה רגישה להרבה אנשים שהיו רוצים לשנות את מראהו.

בשל מיקומו המרכזי כאמור, כל שינוי קטן יכול להשפיע בגדול על מראה הפנים ולכן הביקוש לניתוחי אף נמצא תמיד במגמת עליה. לאחרונה טכניקת פיסול אף החלה לתפוס תאוצה. רואים את זה אצל מפורסמים, בדרך כלל אנשי טלוויזיה, ודמויות מוכרות מעולם הבידור, שהחליטו לשפר את מראה האף שלהם באמצעות פיסול אף. הטכניקה לא מצריכה ניתוח כירורגי ולא היעדרות של שבוע לכל הפחות מהעבודה ולכן מתאימה להרבה מאוד אנשים שמעדיפים פיסול אף ללא ניתוח.

החל מהיום עוברים פיסול אף רק ב "GYA AESTHETIC" ונהנים מכל היתרונות. שימוש בחומרי המילוי האיכותיים והבטוחים בעולם ע״י צוות רופאים מובילים ובעלי ידע וניסיון .

תהליך טיפול פיסול אף 

פיסול אף ללא ניתוח הוא הליך שמבוצע במרפאה או בחדר טיפולים והוא אינו מצריך חדר ניתוח.
בשלב הראשון מנקים היטב את הפנים. לאחר מכן מורחים חומר אלחוש (לרוב מדובר באמלה רפואית, יש להמתין כ- 20 עד 30 דקות או עד שהאזור שאליו יזריקו יאולחש לחלוטין). כאשר המקום מאולחש מסירים את החומר המאלחש ומחטאים את האף. לאחר מכן מזריקים את חומר המילוי או באמצעות מחט דקיקה או ע״י שימוש  במיקרו קנולה (מחט גמישה) אשר מותאמת להליך זה.

חשוב לדעת כאשר פיסול אף מבוצע בחומרי מילוי זמניים כמו חומצה היאלורונית הכמות הנדרשת היא  לא יותר מאחד סמ״ק. את החומר מזריקים לאזורים שונים באף וזאת בהתאם למטרות הטיפול.
פיסול אף בהזרקה יכול שיעשה לצורך תיקון גבנון , עידון קצה האף, יישור אף (מכונה לעיתים גם פיסול אף עקום) וכדומה.

פיסול אף ללא ניתוח , את מה ניתן לשפר ?
בדרך כלל מבוצע לצורך יישור האף  ותיקון הגבנון, תוך כדי הזרקת חומצה היאלורונית לאזור שנמצא מעל ומתחת לגבנון. הזרקת החומר מטשטשת את הגבנון ומיישרת את האף. כמו כן פיסולי אף עושים גם לקצה האף (באמצעות חומר המילוי גורמים להרמתו של האף). . פיסול אף בהזרקת חומצה היאלורונית מתבצע גם לצורך מילוי שקעho באף וגם צורך תיקון אסימטריה באף.

חומרי מילוי המתאימים לפיסול האף

פיסול אף בחומצה היאלורונית בסמיכות גבוהה  –  חומר המילוי הנפוץ והפופולארי ביותר, בטוח, כמעט ואין  תופעות לוואי, סיבוכים וסיכונים.. כדי לשמר את תוצאות פיסול ועיצוב האף יש לבצע טיפולי תחזוקה אחת לכל 6 חודשים. אם חוזרים על ההליך מספר פעמים טווחי הזמן בהם יש לחזור על טיפולי התחזוקה בין טיפול לטיפול מתארכים משמעותית. לחומצה היאלורונית לפיסול האף יש מספר יתרונות בולטים על פני כל חומר כולל האפשרות לפרק את החומצה אם לא מרוצים מהתוצאה ע״י הזרקת חומר בשם היאלרונידז שממוסס את החומצה לחלוטין.

 פיסול אף בחומר מילוי טבעי 100% אלג'נס – חומר מילוי המבוסס על אצות אדומות ואגרוס, בפעם הראשונה בהיסטוריה הרפואית חומר מילוי טבעי ובטוח לשימוש. מאושר לשימוש ע״י מינהל המזון והתרופות האמריקאי, משרד הבריאות האירופאי ה – CE. אלג'נס ״מחזיק״ מעמד באזור ההזרקה כשנתיים, פרק זמן ארוך משמעותית מחומצה היאלורונית.

ב GYA AESTHETIC משתמשים אך ורק בחומרי מילוי איכותיים ומאושרים על ידי משרד הבריאות ואת הטיפולים מבצעים רופאים בעלי ידע וניסיון.