הרמת עפעפיים ללא ניתוח

סובלת מצניחת עפעפיים הגורמת למראה עייף ותשוש כל הזמן?

לא צריכה לסבול יותר! הטכנולגיה כיום מאפשרת להרים את העפעפיים ללא התערבות כירורגית ובלי תקופת התאוששות ממושכת!

INAAMED CLINIC מתמחים בטיפול הרמת עפעפיים ללא ניתוח, ללא הכנה מיוחדת וללא זמן התאוששות וצלקות. אנו מציעים שיטת טיפול חדשנית ומהפכנית בעזרת מכשיר  PRO FLUXTEK זהו מכשיר הפלזמה המתקדם ביותר בעולם כיום, דור רביעי של טכנולוגיה הכוללת מגוון טיפולים לאינדיקציות אסתטיות, שיטת טיפול יעילה המבטיחה תוצאות מדהימות וסימטריות, ומראה צעיר וזוהר.

יש מגוון שיטות להרמת עפעפיים ללא התערבות כירורגית פולשנית, אנו ממליצים תמיד להגיע לייעוץ בקליניקה, ללא כל עלות או התחייבות מצדך. כך הצוות המקצועי והמנוסה שלנו יסייע לך לבחור את הטיפול הנכון והמתאים ביותר, בזמן המתאים לך ובהתאם לתקציב העומד לרשותך. חשוב לציין כי הרמת עפעפיים ללא ניתוח עדיפה על ניתוח פולשני להרמת עפעפיים מסיבות רבות עליהן נפרט בהמשך.

מידע כללי על טיפול הרמת עפעפיים

עם השנים וככל שחולף הגיל, חלים שינויים במראה העפעפיים ומבנה פנים, גם הגרביטציה עושה את שלה וגורמת לצניחת עפעפיים. כתוצאה מצניחת העפעפיים והעור הרפוי והעודף של העפעף נשים וגברים כאחד סובלים ממראה עייף ומבוגר, מפגיעה בדימוי העצמי וכדומה. במקרים מסוימים צניחת העפעף גורמת להגבלת שדה הראייה שלכן, לכן אתן עלולות להתקשות בנהיגה, בקריאה ובעבודה ממושכת מול מסך המחשב, כמו כן התופעה גורמת להתעייפות מהירה יותר, לפגיעה באיכות החיים וכמובן לפגיעה בביטחון העצמי בגלל המראה העייף כל הזמן.

עד לפני מספר שנים נאלצו נשים וגברים בארץ ובעולם לעבור הליך כירורגי כדי להרים את העפעף, בין אם מסיבה בריאותית ובין אם מסיבות אסתטיקה ומראה. עם השנים החלו להתפתח טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות המאפשרות כיום למכוני האסתטיקה להציע טיפולים מתקדמים יותר להרמת העפעפיים – ללא צורך בניתוח ובכך לחסוך את ההליך של ניתוח. בשנים האחרונות ובעקבות התקדמות הטכנולוגית הרפואיות , פותחה שיטה חדשנית להרמת עפעפיים ללא התערבות כירורגית, השיטה החדשנית והמהפכנית מבוססת על טכנולוגיית פלזמה. בשיטה זו הצוות הרפואי המקצועי והמיומן שלנו, לא חותך עודפי עור אלא נעזר במכשיר המתקדם ועל ידי אנרגיית פלזמה ממוקדת כדי לאדות, לכווץ ולמצק את רקמת העור העודפת של העפעפיים.

חשוב לציין כי ניתוח להרמת עפעפיים אינו נחשב להליך כירורגי גדול ומורכב, אך מדובר עדיין בניתוח על כל המשתמע מכך, בקבלת החלטה לבצע ניתוח יש לעבור בדיקות רבות, לפעול על פי הנחיות הרופא כחלק מההכנות הנדרשות לפני כל ניתוח,  לגבי התאוששות מהניתוח יש לעבור תהליך ריפוי והחלמה ממושך, בדרך כלל כשבועיים, ובתקופה זו סובלים משטפי דם, נפיחות גדולה באזור העפעפיים ויש סכנות כמו זיהום מקומי.

חשוב לדעת כי ניתוח להרמת עפעפיים מותיר צלקת דקיקה באזור התפרים, לכן אין זה פלא שנשים וגברים מעדיפים כיום את הטיפול המוצע בקליניקה. במקום ניתוח מורכב הכרוך בסיכונים שונים, אנו ממליצים לכן לעבור טיפול אסתטי ללא סכין והרדמה, תוך התחייבות לתוצאות מדהימות ומדויקות, בזמן קצר ובעלות משתלמת ושווה לכל כיס.

הרמת עפעפיים ללא ניתוח בשיטת הפלזמה המהפכנית – PRO FLUXTEK

למי מתאים הרמת עפעפיים ללא ניתוח?

טיפול הרמת עפעפיים ללא ניתוח בטכנולוגיית פלזמה מתאים לנשים ולגברים מעל גיל שלושים. אך אנו שמים לב לכך שרוב המטופלים חוצים את גילאי הארבעים כאשר מתחילים להבחין בנזקי הגיל והשפעות הזמן. הטיפול מתאים רק למטופלים ללא בעיות עיניים מורכבות. לפני הטיפול הצוות שלנו מסביר בפירוט על התהליך ולאחר ייעוץ מקצועי ואבחון מדויק אנו נכווין אתכן או אתכם לטיפול המתאים ביותר עבורכם.

חשוב לדעת כי טיפול להרמת עפעפיים בטכנולוגיית פלזמה  PRO FLUXTEK מתאים בעיקר למטופלים הבאים:

  • נשים וגברים מעל גיל 30 המעוניינים לשפר את המראה וליהנות מאסתטיקה גבוהה באזור הפנים וממראה צעיר, רענן ואטרקטיבי.
  • נשים וגברים הסובלים מנפיחות קבועה באזור העפעפיים למרות שינה ארוכה וטובה, כאשר הנפיחות קיימת גם לאחר מספר שעות לאחר היקיצה.
  • נשים וגברים הסובלים מהפרעה לשדה הראייה בגלל צניחת עפעפיים.
  • נשים וגברים מעל גיל 30 הסובלים מצניחת עפעפיים הגורמת למראה עייף ולפגיעה בביטחון העצמי.
  • נשים וגברים הסובלים מעור רפוי ונופל באזור העפעף הגורם לגילוי הקצה התחתון של קשתית העיניים.
  • מועמדים לניתוח הרמת עפעפיים שאינם יכולים לעבור הליך כירורגי מסיבה רפואית או אחרת.

תהליך הטיפול

INAAMED CLINIC מבצעים טיפולי רפואה אסתטית מתקדמת על ידי רופאים אשר יש להם ניסיון רב עם הטכנולוגיה ושיטות הטיפול .

PRO FLUXTEK  הנו מכשיר פלזמה דור רביעי (ישנם טכנולוגיות פלזמה ישנות בשוק שהן דור ראשון ועדיין מבצעים איתם טיפולים בישראל) הנחשב לאיכותי והמתקדם ביותר בעולם, באמצעות המכשיר אנו מקרינים אנרגיית פלזמה ממוקדת על העור העודף באזור העפעפיים. חשוב להדגיש כי הטיפול אינו פולשני, לפני התחלת הטיפול אנו מורחים חומרי אלחוש מקומיים (לעיתים מחליט הרופא בקליניקה על זריקת הרדמה קלה ומקומית לנוחות מירבית של המטופל) , אין צורך בהרדמה כללית, ואין צורך לחשוש מזריקות, מחטים או סכיני מנתחים.

אנרגיית הפלזמה פועלת על שכבת האפידרמיס, שכבת העור החיצונית, ולמעשה הטיפול מתמקד במיצוק והעלמת שאריות העור העודף אשר גורמות למראה העייף. טיפול באמצעות פלזמה מקצר את התאים האלסטיים באזור העפעפיים, כלומר התאים הפיברובלסטיים הנמצאים ברקמת החיבור, כך אנחנו מצליחים ליצור את אפקט המתיחה הרצוי של העור, וזאת ללא כל התערבות כירורגית פולשנית ובזמן קצר ביותר.

הטיפול עצמו נמשך כ – 15  עד 20 דקות, כאמור אין צורך בהכנות מקדימות מיוחדות, אתן מוזמנות להגיע לקליניקה שלנו כחצי שעה לפני תחילת הטיפול.

אנו ממליצים על מריחת חומר אלחוש 30 דקות לפני הטיפול, אם ברצונכן אפשר לעבור את הטיפול גם עם הרדמה מקומית. לאחר הטיפול אפשר לחזור לשגרה תוך ימים ספורים, כאשר הגוף מרפא את המקום לכן אין צורך בתקופת התאוששות ארוכה.

שאלות נפוצות בנושא טיפולי הרמת עפעפיים ללא התערבות כירורגית

אנו ממליצים על שני טיפולים בלבד בהפרש של 8 שבועות.

מחיר הטיפול להרמת עפעפיים ללא ניתוח זול משמעותי לעומת עלות הניתוח.

הרמת עפעפיים באמצעות מכשיר פלזמה מבטיחה תוצאות סימטריות, כל עוד מבצעים את הטיפול במכשור מתקדם ועל ידי רופא או מטפל מנוסה ומיומן, לכן אנו ממליצים לעבור את הטיפול בקליניקה שלנו.